Τρίτη 24 Ιουνίου 2008

Τι γίνεται με το γάλα??

Τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να γίνω χορτοφάγος. Μέσα από αυτή την προσπάθεια άρχισα να ψάχνω πληροφορίες για το πως θα αντικαταστήσω ζωικές πρωτεΐνες, ασβέστιο κλπ με φυτικές πηγές. Στην αναζήτησή μου αυτή έπεσα σε άρθρα που είχαν να κάνουν με το γάλα. Για το ότι όχι μόνο καλό δεν κάνει αλλά σε πολλές περιπτώσεις είναι και βλαβερό! Γκρεμίστηκε έτσι μέσα μου η πεποίθηση που είχα ότι το γάλα είναι η ιδανικότερη τροφή.
Το θέμα, βέβαια, είναι ότι τι θα πρέπει τελικά να πιστέψουμε! Όχι μόνο στο θέμα του γάλακτος αλλά και σε άλλα θέματα, που αφορούν είτε σε τρόφιμα, είτε π.χ. σε εμβολιασμούς. Από την μια υπάρχει το μεγαλύτερο ποσοστό ειδικών και μη, που μιλούν για την ωφέλεια από την κατανάλωση γάλακτος, ας πούμε, και από την άλλη, μια μικρή μερίδα ερευνητών, αυτών που κάποιοι θα τους χαρακτήριζαν ίσως γραφικούς, που ψάχνει τα θέματα αυτά από άλλη σκοπιά.
Προσωπικά, επειδή το έχω δει να συμβαίνει και σε άλλα θέματα, πιστεύω πως το δίκιο το έχουν μάλλον οι λίγοι. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω καταλήξει ακόμη, αλλά το σίγουρο είναι τα πάντα πρέπει να τα εξετάζουμε από όλες τις πλευρές.
Επιφυλάσσομαι να παραθέσω, πάντως, στο άμεσο μέλλον, στοιχεία από αυτά που έχω βρει σε σχέση με την κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων, αλλά και άλλα που αφορούν στους παιδικούς εμβολιασμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Green Blogs - Blog Catalog Blog Directory

Search machine

Google